خدمات مدیریت ، تحلیل و طراحی استراتژی واحد فروش

همانگونه که گفته شد شرکت پندار پیشه مدریک با بررسی دقیق بازار و با تکیه بر تجربه مدیریتی 20 ساله خود ، نیازهای روز مدیران را شناسایی نموده است و تلاش دارد با برطرف کردن این نیازها و پر کردن این فضاهای خالی و همچنین یافتن حلقه های گمشده مدیریت در ایران ، گام جدید و پرتوانی را به منظور توسعه کسب و کار در جامعه اقتصادی حال حاضر کشورو همسو با سازمان ها و شرکتهای تولیدی ، تجاری و خدماتی بردارد .

این شرکت با ارائه نمودن یک راهکار نوین  و نوآور  در عرصه مدیریت  ، امید دارد شرکتهای دیگری را  نیز برای  پیروی از این الگو و برای پا به عرصه گذاشتن در این میدان ، تشویق و ترغیب نماید،  چرا که جامعه اقتصادی و مدیریتی ایران بسیار به اینگونه شرکتها نیاز دارد.

نیازهای شناسایی شده توسط کارشناسان ما که اساس خدمات مدیریتی ارایه شده توسط این شرکت میباشند ، عبارتنداز :

 

 

 

بحرانهای اقتصادی چند سال اخیر باعث شده اکثر شرکتهای خصوصی اهمیت ویژه ای به بخش فروش و درآمدزای خود بدهند و به این حقیقت برسند که روشها و شگردهای قدیمی دیگر نمی تواند جوابگوی درآمدزایی این شرکتها باشند. مخصوصا که بزودی رقبای خارجی نیز درراهند. در حال حاضر هر شرکتی نیاز به یک واحد فروش و درآمدزا، پر توان و کارآمد دارد.

شرکت پندار پیشه مدریک روشهای زیر را برای بالا بردن سطح درآمدزایی و فروش شرکتها،ارائه می دهد:

  • شناخت کامل وضعیت فروش و درآمدزایی فعلی شرکت .
  • شناخت و تحلیل مشتریان شرکت ، بازار و تحلیل رقبا و ایجاد یک واحد کارآمد برای این منظور و همچنین خط دادن علمی به استراتژی فروش شرکت
  • تحلیل وضعیت فروش و درآمدزایی فعلی شرکت و ارائه یک گزارش کامل و تحلیلی به مدیریت
  • شناسایی مشکلات و ایرادات کامل بخش فروش فعلی ، اعم از سیاستها ، آموزشها ، کارآمدی پرسنل ، تحلیل قیمتهای موجود نسبت به بازار و رقبا ، روش رویارویی و برخورد با مشتریان و …
  • ارائه یک استراتژی و طرح اجرایی کامل برای بالا بردن میزان فروش و بالا بردن استانداردهای بخش فروش
  • طراحی، اجرا و اصلاح سیستم فروش
  • انجام کارهای اجرایی و عملی برای پیاده سازی و اجرای طرحهای ارائه شده برای افزایش فروش
  • مشتری و برندینگ شامل :          آموزش مدیران و پرسنل فروش
  • طراحی سایتهای اینترنتی حرفه ای و جذاب متناسب با حرفه شرکت  و بالا بردن رتبه این سایتها در گوگل با استانداردها و استرانژیهای جهانی
  • طراحی فروشگاههای مجازی و اینترنتی برای شرکتها و فروشگاهها ، برای فروش مجازی کالاها و خدمات خود

.

 

مشکلات فراوانی که شرکتهای تجاری و تولیدی و … در این سالها متحمل شده اند ، باعث  گردیده ، مدیران، تمام وقت و انرژی خود را مصروف مبارزه با بحرانها و بقای شرکت نمایند . بدلیل کمبود وقت برای نیروهای تحلیلگر و نداشتن زمان مناسب برای  ارزیابی و پیشبرد اهداف شرکت ، مجالی برای تفکر و تعیین استراتژی برای مدیران  باقی نگذاشته  است. متاسفانه بیشترین زمان و وقت مدیران صرف کنترل و مبارزه با بحرانهای لحظه ای می گردد. بر خلاف نظر برخی کارشناسان که می گویند در زمان بحران ، نیازی به استراتژی نیست و هیچ استراتژی غیر از مبارزه با لحظه وجود ندارد ، کارشناسان شرکت پندارپیشه مدریک معتقدند در زمان بحران و حتی رکود اقتصادی است که باید استراتژیها را تعیین و اجرا کرد تا پس از عبور از بحران ، آماده برداشت از زحمات  بود.  نه اینکه  در زمان رفع شدن بحران ، در ابتدای راه تعیین استرتژیها قرار داشته باشیم . کسی که در زمان خشکسالی ظروف خود را آماده در پشت بام چیده است ، در زمان بارش باران، آب بیشتری جمع آوری  می کند تا کسی که در زمان بارش ، تازه بدنبال پیدا کردن ظروف خود در  انبار است .

.

 

در بسیاری سازمانها ، نیروی متمرکزی که بتواند بعنوان بازوی مدیریت سازمان ، نظارت کلی و دقیق بر روی صحت عملکرد مدیران میانی و پرسنل داشته باشد و گزارشات کاربردی و عملی خود را بصورت ماهیانه ، هفتگی و حتی روزانه به مدیریت کلان شرکت  ارائه دهد ، وجود ندارد. کارشناسان شرکت پندارپیشه مدریک علاوه بر داشتن توانایی برای برعهده گرفتن چنین نقشی در سازمان ، توانایی ساختن و پیاده سازی چنین بازویی در آن سازمان را نیز دارا هستند.

 

پس از مطالعه دقیق وضعیت ساختار فروش و نحوه ارتباط با مشتریان شرکت ، می توان  بهترین روش برای اجرای CRM با بهترین نرم افزارهای رایج در کشور را ارائه داد.

CRMتنها یک تکنیک یا نرم افزار کامپیوتری نیست بلکه یک فلسفه و تکنیک توسعه یافته است که متناسب با تنوع محصول، ساختار سازمان، مشتریان، مخاطبان، بازارها و فرهنگ کسب و کار متفاوت بوده و استراتژی‌ها  ، متناسب با آن تغییر می‌کنند تا هدف اصلی که  حفظ مشتری، توسعه ارزش آن و تحریک وی به توصیه سازمان به مشتریان جدید است محقق شود.

info@medrikgroup.com

021-91303360

تهران . خیابان کریم خان زند . رو به روی خیابان ایرانشهر. نبش کوچه عسجدی . پلاک ۱ . طبقه ۳ . واحد ۵

مدریک در نقشه
تمامی حقوق این سایت متعلق یه گروه مدریک می باشد.
نرم افزار هتلداری مدریک .